Wednesday, March 4, 2009

THAT'S YOU^^

真相永远都是最残忍的~
所以我说有时候我宁愿永远不知道我不想知道的东西~
记得曾经相爱的画面就好不是很好吗?
为何所记得的却是一个接着一个的伤害~
心其实很累很累了~
尤其沾了点酒精之后~才发现心其实好累好累~
这也是为什么好久都不敢碰它~

我是自私的吧~
豁出去了~却偶尔给我的他带来无心伤害~

心情还是容易被那个他拨动~
无意听见他的消息~
我偶尔的慌神~出卖了我自己~
他装不在意~依旧牵着我的手~说: ok的~
我突然的沉默~被回忆拉回去的时候~
他还是依旧牵着我的手~说: 喂~别想了哦~
感动~感激~幸福~因为他给我的一切~
他的善解人意~让我更加努力的跟回忆赛跑~
我们不能输给时间~

想起过去~其实都只全是失望而已~所以又何必要放不下呢?
我想我现在应该做的事是~走出过去~珍惜眼前的他~
虽然不能确定自己要的是什么~但我知道自己不愿意失去他~



find a guy~
who called u beautiful instead of hot~

who calls u back when u hang up on him~

who will stay awake juz to watch u sleep~

who kisses ur forehead~

who wants to show u off to the world when u r in ur sweats~

who holds ur hand in front of his friends~

who constantly reminding u of how much he cares abt u and how lucky he is to have u~

who turns to his frens n says "that's her"~


u noe wat?i found dis guy~~
tat's you~BRIAN TAN!!^^

^AGNES CHAN -- BRIAN TAN^

2 comments:

Anonymous said...

Yes. I'm right. You're right too. Haha.. Go go go! All the rest are just passers-by. Look forward because we still have a long way to go. If you stay stagnant, you can't see your future. Don't disappoint people who love you. You're worth to be cherished! [=

Anonymous said...

wow...he is so touch..haha
so is officially now rite?haha
congratulation oh!! hope u can hold ur happiness forever..^^

yj